loading...

Miliki Iras Wajah SamaDua Beradik Yatim Piatu Sangka Zizan Razak Arwah Ayahnya

ikios

Miliki Iras Wajah SamaDua Beradik Yatim Piatu Sangka Zizan Razak Arwah Ayahnya|Daddy Irfan tu,Daddy ada dalam tv kata Raja Aini meniru percakap irfan 5 ,kanak kanak yatim piatu apabila melihat Pelakon Zizan Razak dalam tv yang berkebetulan memiliki iras wajah yang sama dengan arwah ayahnya.

Menurut Raja Aini (kakak arwah) irfan memiliki seorang adik perempuan bernama nurain 2 tahun lebih,keduanya kehilangan ibu mereka Suhana Mohamad 30,pada 16 april 2016 lalu akibat terkena ranjatan elektrik ketika bercakap menggunakan teleon bimbit yang sedang di cas.

Diduga tragedi yang menimpa ibu kedua adik beradik ini berpunca daripada kebocoran eletrik di kepala pengecas yang dibeli di kedai biasa(bukan asli)

Hanya berselang 105 ayah kedua kanak kanak ini Asri Raja Mat, 29 yang merupakan seorang anggota polis berpangkat Koperal terlibat dalam satu kemalangan jalan raya pada 30 julai 2016 di jalan kuala terengganu dan meninggal dunia di tempat kejadian.

capture

Bagaimanapun irfan yang selalu menyebut zizan razak sebagai ayahnya apabila muncul di tv ,turut menjadi perhatian rakyat malaysia yang perihatin terhadap dua beradik yatim ini.

Dimaklumkan dari raja aini beliau sangat berterima kasih kepada pelakon zizan razak karena singgah dirumahnya semata mata untuk berjumpa dengan irfan dan adiknya.

Tak terluah dengan kata kata..terima kasih pada zizan razak..walaupan dengan keadaan penat.sudi datang rumah buat suprise jumpa anak saudaraku irfan..akhirnya trcapai, juga hasratnya.katanya

Sumber: penhijaudaun

–> Klik jika rasa post ini patut dibuang

Artikel ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog. Sekiranya perkongsian artikel yang dilaporkan disalahertikan kami tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih

from Cerita sensasi tatapan umum http://ift.tt/2cZ4yXT via IFTTT
Share: