loading...

Mari kita tengok Biodata Nurul Shuhada, Isteri Hafidz Roshdi Perlu Anda Tahu

Mari kita tengok Biodata Nurul Shuhada, Isteri Hafidz Roshdi Perlu Anda Tahu

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgGtrNnjWtyqY6IhrtM9h-XbXDJ4NHIkdnPAJssEAtjmuQ9y-8DbLxNftQ0DOCFpotVoH-o560P__5cRbCnurWsiSQcVfUJj1ErAmWqroPROvrce9oFoKYzuDOwTEndvq_SzfUz_PFpLD2q/s1600/nurul+syuhada+istri+hafidz+-+Google+Search+-+Google+Chrome.jpg

Berita mengenai perkahwinan pelakon Hafidz Roshidi dengan seorang gadis kampung pada 30 April lalu menimbulkan kontroversi dalam kalangan peminat.

Ini kerana, isteri Hafidz Roshdi hanya memiliki wajah yang biasa-biasa sahaja jika dibandingkan dengan ketampanan dan kekacakan pelakon kacak tersebut yang menjadi pujaan ramai wanita.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiXVI_DcobzKIH3_14cZMVrwAvJDLGLOOS2gh-hGwujsMF8tax55pXIfgP5g5N38n_Ik5gchDXD1mvBpfH7x0LY8dg1ttwp0i6W2w1RPVupDlmPjIXe3T5q-K1ozu668yyOwwaWhaT4riDH/s1600/Hafidz+Shuhada.jpg

Lebih kecoh apabila beberapa hari lalu menerusi laman Instagram milik Hafidz Roshdi, ramai peminat melemparkan kata cacian terhadap gambar Shuhada seolah menghina ciptaan Tuhan. Sekaligus menarik perhatian PANAS! Rakan Artis 'Bergabung' Hentam Pengkritik Hafidz Roshdi Di Instagram.

Apapun, pertemuan jodoh adalah ketentuan Ilahi dan cinta itu tidak mengenal paras rupa. Tahniah sekali lagi diucapkan! Semoga berbahagia buat pasangan Hafizd Roshdi dan Shuhada.

Berikut penulis sertakan secara ringkas biodata mengenai isteri Nurul Shuhada isteri kepada Hafidz Roshdi buat anda.

Nama Penuh: Nurul Shuhada Binti Mat Shukri

Umur: 22 Tahun

Asal: Perlis

Pendidikan: Management & Science University Shah Alam (MSU)

Bidang: Bachelor In Management (BIM)

Tarikh Nikah: 30 April 2016

Tarikh Bertunang: 30 November 2015

Tempoh Perkenalan: 3 Tahun


Sumber  : Jamgetah
Share: