loading...

HARAM JADAH! Ibu Berusia 71 Tahun Diro9ol Anak Kandung Sendiri... PUNCA Kejadian DIDEDAHKAN!





Apabila nafsu menguasai diri manusia tidak dapat membezakan lagi antara kebaikan dan keburukan! Hampir setiap hari kita disajikan di media dengan kes-kes rogol dan pembunuhan kejam. 
Tergamaknya manusia yang bertopengkan syaitan melakukan sedemikian. Lebih teruk ibu sendiri menjadi mangsa dirogol oleh anak.
"Saya mabuk lepas minum arak." Itulah pengakuan lelaki berusia 50 tahun bernama HJ setelah ditahan kerana merogol ibu kandungnya sendiri yang berusia 71 tahun pada 03.06.2016.



Menurut suspek, dia sudah 20 tahun berpisah dengan bekas isterinya dan selama itu dia tidak pernah melakukan hubungan intim dengan mana-mana wanita.
Pada mulanya suspek disyaki melakukan perkara keji sedemikian kerana kerap menonton video lucah namun dinafikan oleh HK sendiri di balai polis Kalimantan Barat pada Jumaat lalu.
Menceritakan kejadian, ia berlaku sekitar jam 2.30 dan mengakui ketika itu dia mengetuk bilik ibunya dalam keadana mabuk selepas meminum arak. Sewaktu pintu dibuka, dia terjatuh dan menindih ibunya seterusnya merogol ibunya.
Tindakan suspek akhirnya terbongkar setelah mangsa berusaha lari dan keluar meminta tolong jirannya selepas dirogol anaknya sendiri.
Susulan itu, ibu HJ dirawat di sebuah hospital selepas mengadu sakit di bahagian kemaluan.
Share: