loading...

MEREMANG BULU ROMA!!! Misteri Kubur Enno Parihah Terpaksa Digali Kembali Akhirnya TERJAWAB





Salah seorang rakan Enno iaitu Ita memaklumkan bahawa dia telah bermimpi bertemu dengan Enno. Jelasnya di dalam mimpi itu, Enno telah meminta tilam berdarah yang mana menjadi saksi kepada pembunuhan kejam untuk turut dikuburkan.
Rakan Enno, Ita telah memberitahu dia mengalami mimpi tersebut kepada Macida Dedi iaitu pengurus tempat Enno dan Ita bekerja.
Menurut Ita, kali pertama dia bermimpi adalah pada hari Jumaat 20.05.2016 seminggu selepas kejadian. Kemudian dia mengalami mimpi yang sama pada 27.05.2016.
Ita menyampaikan berita tentang mimpi yang dialaminya itu kepada ahli keluarga Enno terlebih dahulu sebelum menceritakan kepada pengurus tempat dia bekerja.
Setelah perbincangan dibuat dengan ahli keluarga Enno, Dedi kemudiannya memaklumkan hal tersebut kepada pihak penyelidik Unit V Subdit Resmob Ditreskrimum Polda Metro Jaya untuk meminta izin mengembalikan barang bukti tilam berdarah tersebut agar diserahkan untuk dikuburkan sesuai dengan permintaan Enno.


Setelah mendapat keizinan, tilam berdarah itu dikuburkan dan kos pembiayaan dibiayai oleh pengurus kilang tempat Enno bekerja dahulu iaitu Dedi.
Katanya sebelum dimakamkan, tilam berdarah itu perlu dimandikan dan dimasukkan kedalam plastik kemudian disembahyangkan seperti sembahyang jenazah dan dimakamkan bersebelahan dengan makam Enno.
Share: